Vonzóak, mert szelídek
Császár Norbert nőalakjai ábrándosak. A sellő magát sem veszi komolyan, amikor polipjelmezben táncol, és szíveket köp a nyakából. A lógómellű csaj kutyust sétáltat, közben egy jómadár jár a — hagyjuk. Csak egy gondolat, buborékban. Akinek meg szőrös a hónalja, az, a látszat ellenére fekszik, nem fejen áll, duplán nem, egy, mert nincs feje, kettő, nem visszafelé lóg a melle. Cizellált famotívumot fogad magába, ami a férfin át jelenik meg a külvilágban. Ő is fekszik valószínűleg.
Újságok, kék festékmaszat, olvasd, ha tetszik, amit sikerül, amit nem takarnak ki a figurák. A nemzetállamok térvesztése a legjobb háttér a nő karja körül, majdnem olyan jó, mint az ÉS-KVARTETT. A nincs korlát, se cél felirat mellett látható és hallható dolgok jelennek meg egyszerre. Reload a cím, töltődik vissza egy tölcséren át a nagy pirosság, bele az emberi szervezetbe, ha kell, ha nem. Sőt egészen fenyegetőleg, merthogy valami szárnyas-szarvacskás állaton keresztül. Mint egy antik vízköpő, kanyarog végig rajta a cucc egy pöttyösbögre-tubusból. Ha meg már nincs korlát, se cél, akkor Akela, nyomja metálba’ a Fejetlenséget, „a célratartás nem szempont / nyakba tuszkold a tampont”.
/A megnyitó teljes szövege itt olvasható/